wtorek, 11 grudnia 2012

LIEBSTER AWARD


Dziękuje za nominację! Nie spodziewałam się tego! Bardzo wam dziękuje. Nawet nie wiem co napisać/? 



1. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?
* Smażone pierogi z gyrosem.. :D
2. Jaki kolor lubisz najbardziej ? 
* Niebieski i Zielony Oczywiście.. ;P
3. Kto jest twoim ulubionym/ulubioną piosenkarzem/piosenkarką ?
* Conor Maynard, Justin Bieber and Rita Ora
4. Jak nazywa się twój ulubiony zespół ?
* The Wanted, Lawson, TwentyForSeven and The Fray
5. Gdzie chciałabyś pojechać np. na wakacje ? 
* Londyn, Paryż, New York, Newcastle, Ibiza (xP)
6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole ?
* Yyy... Chyba żaden..?
7. Jaką gwiazdę chciałabyś poznać ? 
* Dość dużo ich jest.!
8. Masz rodzeństwo ? Jak tak to jakie i  ile ma lat ?
* Brat przyrodni... Chyba ma 14 lat../? 
9. Jaki jest twój ulubiony film ? 
* Jest ich kilka..!
10. Uprawiasz jakiś sport ? Jak tak to jaki ? 
* Nie to nie dla mnie..
11. W jakim zawodzie chciałabyś kiedyś pracować ?
* Lekarz.. jak się uda. xD




Rozdział nie wiem kiedy będzie i czy wgl. jeszcze będzie... Nie wiem co mam zrobić, mam za dużo problemu i mnie mam komu o nich powiedzieć. Tak, więc, się zobaczy co będzie.. 

Pozdrawiam
Dasha ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz