sobota, 7 lipca 2012

Rozdział 3

     W wybrany przeze mnie wcześniej strój przebrałam się, wzięłam torbę, telefon, słuchawki i tableta, żeby się nie nudzić jak będę czekać z Max'em na korytarzu, gdy będziemy na przesłuchaniu. Wzięłam jeszcze aparat, ponieważ lubię robić zdjęcia w różnych momentach i chwilach, a dziś jest ważny dzień, więc trzeba go uwiecznić.
     O 14 w raz z Max'em pojechaliśmy na przesłuchanie, podjechaliśmy pod wielki budynek do którego po chwili weszliśmy. Będąc w budynku zapytaliśmy się w recepcji na którym piętrze jest przesłuchanie, ponieważ obydwoje zapomnieliśmy, recepcjonistka poinformowała nas, że przesłuchanie jest na 3 piętrze w sali 21a. Po tej informacji skierowaliśmy się do windy by chwile potem być na danym piętrze i koło danej sali.
     Po jakiś 3 godzinach nadeszła kolej Max'a.
- Max George proszony na sale.
- Dobra, idę... - miał trochę przestraszoną minę, bo nie wie co powiedzą jak zaśpiewa..
- Ej, uspokój się. Będzie w porządku. Nie martw się. Okej?!
- No, okej..
- Choć przytul się.. i zapieprzaj na sale i daj czadu.. Hehehee.. - on się tylko uśmiechnął i wszedł na sale. Gdy wszedł na sale czekałam na niego, chodziłam w kółko, po prostu nie mogłam usiedzieć w miejscu. Masakra!!
Po około 7 minutach wyszedł Max.
- I co?! Jak ci poszło?! Mów?!
- Spokojnie! Muszą najpierw przesłuchać wszystkich, potem wybiorą dziesięciu, a później z tych dziesięciu wybiorą pięciu, którzy stworzą zespół..
- Jeny! Ile można czekać! Masakra! A ja ubrałam obcasy! - Max już otwierał buzie by coś powiedzieć, bo on lubi mnie dołować i mi dokuczać - Nawet się nie odzywaj! Max!
- Dobra, przecież nic nie mówię..
- Yhymm, ok, ja idę kupić sobie coś do picia..
- Weź mi kup pepsi!
- Dobra!
   Zaczęłam szukać portfela i komórki bo chciałam sprawdzić, która godzina. Znalazłam telefon i trzymając go w ręku upuściłam go na ziemię w momencie, gdy nagle poczułam, że się z czymś lub kimś zderzyłam. Ponieważ wypadł mi telefon podniosłam go, a gdy podniosłam głowę i zobaczyłam przed sobą chłopaka dość przystojnego chłopaka. Choć go nie znałam to czymś mnie zainteresował. Badałam, każdy jego ruch i, każdy centymetr jego ciała, gdy spojrzałam na jego twarz od razu moją uwagę przykuły jego oczy.. Mmmm... dosłownie zatonęłam w jego oczach.. , ale musiałam się ocknąć..
- Przepraszam, nie zauważyłam cię.. Szukałam czegoś w torbie i nie parzyłam przed siebie.. Naprawdę przepraszam..
- Spokojnie nic się nie stało.. To także moja wina, też nie patrzyłem przed siebie.. Hhehee.. A poza tym to wszystko w porządku?
- Yyy.. tak. Przepraszam cię, ale muszę iść do sklepu, bo zaraz kuzyn będzie dzwonić gdzie jestem..
- Rozumiem, do zobaczenia..
- Tak, do zobaczenia.. - powiedziałam to dość cicho, gdy odchodziłam od niego, gdy byłam już trochę dalej obejrzałam się za siebie, siadał akurat na ukos od miejsca gdzie siedział Max i gdzie było także moje miejsce.
   Trochę myślałam nad tym zdarzeniem, ale gdy doszłam do sklepu przestałam.
- Poproszę jedną pepsi litrową i dwa powerade'y niebieskie.
- Proszę.
Zapłaciłam i wróciłam z powrotem pod salę i usiadłam koło Max'a. Ciągle czułam, że ten chłopak mnie obserwuje, starałam się nie reagować na to.
   Po jakiś 30 minutach wyszła kobieta i zaczęła czytać nazwiska...




*********************************************************************************
Hej!
Więc tak :
Sprawa PIERWSZA!
Mam jeszcze jednego bloga, ponieważ nie mam pomysłu na następny rozdział, to prawdopodobnie go nie będę pisać i zostawię tyle ile jest..
Sprawa Druga!
Jak myślicie co to za chłopak?
Sprawa Trzecia
Od 4 do 20 sierpnia mnie nie będzie, bo jadę na kolonie, więc nie będzie rozdziałów na dwóch blogach. A jak wrócę to się jeszcze okażę czy będę chociaż jeden pisać..

Komentujcie,oceniajcie moje beznadziejne opowiadanie. Proszę was o szczere komy...












*********************************************************************************
Pozdrawiam
Dasha♥


1 komentarz:

  1. Rozdział super! ♥
    Hymm... nie mam pojęcia co to za chłopak... myślę, ze Nathan, albo Tom (?)
    Nie chce tak długo żyć w niepewności, dlatego jak tylko będziesz mogła dodaj następny! Błagam! ;]
    Udanych kolonii ;D

    OdpowiedzUsuń