środa, 23 maja 2012

Rozdział 1

♥ 2 Lata Później - czyli gdy miałam już 18 lat ♥



     Obudziłam się, przetarłam oczy, wstałam i skierowałam się do łazienki. Tam wzięłam prysznic, później rozczesałam włosy, umyłam zęby i twarz, po czym zrobiłam lekki makijaż, to znaczy tusz i jakiś błyszczyk. Po tych czynnościach wróciłam do pokoju, wzięłam laptopa i usiadłam z nim na łóżku. Zajrzałam na Blogera, Twitter'a i Facebook'a, na Fb sprawdziłam czy jest dostępna moja BF - Marika. Niestety nie poszczęściło mi się, nie było jej. Trudno. Przeszukiwałam internet i natknęłam się na ogłoszenie o castingu do założenia zespołu, ale męskiego więc nie dla mnie, dlatego pomyślałam o Max'sie. Casting będzie w połowie sierpnia ( dokładnie 17 sierpnia ), a mamy końcówkę lipca ( dokładnie dziś jest 26 lipca ). Postanowiłam, że się ubiorę, ale od razu w ciuchy w których wyjdę bo umówiłam się z Michelle na zakupy. Ubrałam sukienkę, brązową skórę i szpilki. Z Chelle byłam umówiona na 10, a po ubraniu się poszłam z laptopem do pokoju Max'sia.
Zapukałam i usłyszałam 'Proszę' , więc weszłam. siedział na łóżku i czytał książkę.
- Max'sio mam coś dla ciebie.
- Co takiego?
- Masz i czytaj, ale obiecaj, że pójdziesz.
- Ale daj pierw przeczytać.
- Dobra, masz.
   Wręczyłam mu laptopa i zanurzył się w czytaniu. Po jakiś 30 minutach oderwał się i rzekł.
- No nie wiem. Nie jestem pewny czy..
- Ale ja wiem i jestem pewna, że powinieneś iść na ten casting.
- No, dobra pójdę, ale pod jednym warunkiem..
- Jakim?
- Pojedziesz ze mną i będziesz wspierać emocjonalnie.
- Ok. Będę cię wspierać emocjonalnie.
Wzięłam laptopa i zaniosłam go do pokoju, po czym zeszłam na dół coś zjeść i poczekać na Michelle bo była już 9.25.

5 komentarzy:

  1. uhuhu!!
    zapowiada się nieźleee
    czekam na next
    pisz szybko!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja już to kocham ...:***
      Ciekawe co dalej :))
      Pisz szybciutko :***

      Usuń
  2. Nooo .
    Zapowiada się ciekawie . :D
    Pisz szybko następny ! ;*
    Zapraszam do mnie :
    http://tw1dstoory.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie!
    Czekam na następny rozdział!
    Weny, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm... Ciekawie, ciekawie ;>
    Czekam z niecierpliwością na więcej! ♥
    Weny! ;]

    OdpowiedzUsuń