środa, 23 maja 2012

Prolog

     Hej jestem Diana. Mieszkam aktualnie w Manchesterze u mojego kuzyna Max'a i jego rodziców. 2 lata temu wprowadziłam się do nich, dniem mojej wyprowadzki były moje 16 urodziny. Ciocia z wujkiem zgodzili się na moje mieszkanie z nimi, ponieważ traktowali mnie jak swoją córkę. Max i jego brat są dla mnie jak rodzeństwo, zawsze trzymamy się razem. Gdy byłam u nich na wakacje byliśmy nierozłączni. Wiecie rodzina trzyma się razem, hehe.
   Ja z Max'em spędzamy razem dużo czasu, często też siedzi z nami jego narzeczona Michelle, czasmi tylko my we dwie siedzimy i godzinami gadamy. Z Max'em mam dużo wspólnego, oby dwoje kochamy muzykę, śpiewamy, on gra na basie ja na gitarze, pianinie i perkusji, kiedyś też chciałam nauczyć się grać na skrzypcach, ale odpuściłam sobie. Max, ja i Jack ( starszy brat Max'a ) często w weekendy chodzimy na mecze lub sami je urządzamy miedzy sobą. Jak małe dzieci w ciałach dorosłych. Jake zawsze mi dokuczał lub przedrzeźniał, a wtedy mu się dostawało ode mnie, Max'sia lub wujka albo jak jest Chelle to go ustawia do pionu i daje mi spokój.


*********************************************************************************
A to teki mały wstęp, co działo się wcześniej.

Pozdrawiam
Dasha♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz